Ga naar de inhoud of de navigatie

Echtpaar Waringa stuurde Bakker Postma een kaartje

Het eerste bezoek aan Bakker Postma in Leeuwarden. "Alleen een beetje rond lopen en je blind staren op de modelbadkamers is niets voor ons", vertelt Waringa. "We hebben ons kort georiënteerd in de zaak en zijn direct daarna met iemand van Bakker Postma gaan praten. Je vertelt wat je mooi lijkt, je overweegt gezamenlijk de materialen, merken en prijzen en men denkt gigantisch goed met je mee”. De adviseur voelde precies aan wat het echtpaar Waringa in Stiens mooi vindt: strak, modern en piekfijn afgewerkt. “Ons oog viel meteen op de duurste wandtegels, maar ze legden ons vlot een alternatief voor van dezelfde kwaliteit voor minder geld. Dat schept vertrouwen. We wilden op de vloeren en tegen het plafond geen plinten en dat was geen probleem; de klant is koning bij Bakker Postma.

Eén persoon van begin tot eind

We zijn super tevreden over onze prachtige badkamer, maar ook over de manier waarop alles hier is gerealiseerd. Hun formule dat één persoon de hele badkamer van begin tot eind in orde maakt samen met een tegelexpert, spreekt ons erg aan. Wij hadden te maken met een zeer kundige, ervaren badkamerspecialist die ook nog eens ontzettend aardig en sociaal was!" De twee liefhebbers van modern en stijlvol wonen stuurden Bakker Postma een kaartje toen hun wens was vervuld. Hennie Waringa licht dit gebaar toe: "We wilden graag de hele onderneming laten weten dat het badkamerproject wat ons betreft dik geslaagd is. Vandaar een kaartje, om te bedanken en onze tevredenheid te tonen."